Vill ha förändring! Ge mig!

Vill köpa kläder, färga håret, köpa smink, köpa skor, köpa accessoarer, träna, jobba... Och visst, det kan jag väl göra snart, men jag vill göra det nu! Jag sitter och kollar runt på internet och jag blir så inspirerad.

Finns sjukt mycket jag vill göra och förändra, and I can't wait until it's possible. Imorgon får jag mitt sista studiebidrag och då ska jag köpa skor. Kanske något mer också, för övrigt tar det väl lite tid att förändra allt men jag har ju hela livet på mig. Jag hoppas bara att jag någon dag hittar mig själv, utseendemässigt!

För övrigt så sitter jag hemma hos Marcus och han är på jobbet. Han kommer hem runt halv elva... Så jag fördriver tiden med att spela The Legend of Zelda: Ocarina of time just nu! Fruktansvärt bra spel!

Och för er som undrar kommer jag hem den femte juli, men då stannar jag endast hemma i en vecka, så vill någon umgås nått är det bara att höra av sig. Vore jättekul.

Kommer dock sakna Södertälje!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ocarina of time är bästa spelet

2010-06-27 @ 19:54:18
Postat av: Anonym

Jag läser fortfarande din blogg, så du vet..

2010-06-28 @ 16:53:08

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0