Blir inte länge vid datorn...

Idag blev det ingen lång dag för mig. Nåväl, en mediakunskapslektion blev det i alla fall. Efter det åkte jag och Anton ner på stan och fikade. Senare kom även Josefin in och vi gick väl runt en hel del. Bland annat var jag på Bruno för första gången, ett Drop In Solarium. Det roligaste är faktiskt att jag överväger att sola någon gång, haha. Dock oroar jag mig över ett sådant trångt utrymme... Skulle det ens funka om jag nu bestämmer mig för att få lite färg? Oh well, vi får se.


Fika med Anton.


Jag på stadsbussen.

Nu måste jag gå ifrån datorn, har en massa saker att göra faktiskt! T.ex. skoljobb och saker jag skjutit upp alldeles för länge. NK-prov imorgon, matteprov på måndag och två engelska-inlämningar + glosor (svåra ord jag valt ur själv). Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vill med fika... med Anton!

... Okej, men fikat i alla fall!

2010-03-27 @ 13:20:48

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0