G-fest igår och snart åker jag.

G-festen igår var helt okej. Ett tag var den jättebra tills mina vänner på nått vänster åkte hem utan att jag visste nått, hmpf. (Ni kunde ha sagt till i alla fall!) De två sista timmarna var jag jättetrött och ville hem, tur att jag hade trevligt sällskap, annars hade jag nog dött.

Om 50 minuter skjutsar pappa mig till Njutånger en snabbis för att hämta en grej hemma hos Lina, sen skjutsar han in mig till stan så hoppar jag på mitt första tåg. Jag fryser otroligt mycket just nu och orkar inte göra någonting så jag kommer antagligen få stressa ihjäl mig sen.

Jag kanske bloggar under veckan också, men bara kanske!

Önskar er alla ett trevligt lov/en trevlig skolvecka och ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Ha det super bra Isa ! :D

2010-03-06 @ 10:19:57
Postat av: jossa

förlåt baby ! trodde anton smsa dig eller nåt att vi skulle hem. jag letade iaf efter dig <3

2010-03-06 @ 15:00:33
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0