Grattis till min bästa vän!

Igår fyllde Lina år. Det firades såklart! Jag åkte dit runt sju tiden och det var jättemysig stämning där. Plus att min kära, underbara favoritbakelse? Bulle av nått slag serverades. Herregud, den är så god! Jag åt nog minst tio! Sen blev det singstar och en massa prat. Det var en helt klart värd kväll!

Jag tänkte ta med kameran men jag glömde den så jag fotade några få med mobilen. Jobbigt dålig kvalité men so you get the picture. (Get it? The picture... ahaha)




Lite snabb förklaring:
De spelade bas, jag klagade på min profil, Lina fake:ade ett smile, jag tvingade dem posera för pussbilder.

Oh well, värd kväll! Hoppas du har det jätteskoj på krogen nu, sötnos! ♥

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0