Har det bra här nere i Halland

Som sagt åkte jag ner till Halmstad i lördags. Resan var lång, kl 08:57 - kl 22:55... Men det var det värt. Dock hade jag glömt att det var så jobbigt att åka tåg, haha.

Det är så otroligt fint väder här! Det är rena rama vårvädret, snön smälter, det är soligt med blå himmel. Underbar vårkänsla! Hittills har vi väl mest hunnit med att... jadu, spelat, spelat och spelat lite till... Kollat på några filmer, varit på stan idag och haft allmänt trevligt. Igår fick Jonas igång sitt gamla SNES! Sjuuukt kul, vi har spelat en massa + andra spel.

Spel jag skall varva innan jag åker hem: Ninja Gaiden 2, Super Mario world, Donkey kong country.

NINJA GAIDEN 2 ÄGER.

Nu ska vi kolla på filmen CJ7, den är jättebra föressten, skriver nog om den senare.




Kommentarer
Postat av: deas

snes ;_;

de låter fett mys.. :c

2010-03-13 @ 15:39:50
URL: http://ryuuko.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0