Har ju en hel del att se fram emot ändå...

Jag satt och bläddrade igenom min kalender och började fundera lite. Jag har jättemycket att se fram emot!

UppCon om cirka en månad. Och veckan innan det åker jag till Stockholm och chillar. Då ska jag träffa en massa vänner jag inte träffat på länge, samt flera jag aldrig träffat förut. Plus att jag ska se en väns band spela live, deras första spelning. Seremedy. Under UppCon ska jag och en kär vän som är lika rädd för The grudge som mig (detta är stort) se på The grudge.. Hur skall detta gå? Oh well!

En vecka efter det drar jag ner till Stockholm över en helg för då ska en annan väns band spela! Vanity, och jag ska träffa min vän Marcus för första gången, och vi har chattat i flera år. Så kul! Plus en massa umgänge med Izza den helgen ♥

Till sommar ska jag åka till Stockholm och vara med Celina och Ronja en massa, samt träffa en massa andra vänner i Stockholm. Plus att jag ska åka ner till Jonas och vi ska åka till Stockholm tillsammans också.

Jag ska antagligen åka till Borlänge nån gång framöver också, plus att Jessika ska komma upp och hälsa på!

Vad klagar jag på egentligen?! Jag har ju en massa att göra. En massa jag antagligen inte kommit på än också, småsaker och saker med mina vänner här uppe. Can't wait!


Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0