Hemma från Halmstad.

Så... vad har vi hunnit med den här veckan?

Spelat. (Ninja gaiden 2, Gears of war 2, Super mario, Donkey kong country, The Lion King m.fl.) Sett på film, sett på hela Glee säsong ett, sovit, gått på promenader, ätit sju Ben & Jerry's, ätit väldigt ohälsosamt (men älskat det), gått på stan, gått på bio (Alice i underlandet), varit på fest, pratat en massa och en massa umgänge.

Det har varit så skönt att komma bort från allt och alla här i Hudiksvall (no offence).

Jag har haft ett trevligt lov och jag hoppas ni alla haft det bra också!

Påväg hem från Halmstad träffade jag Izza i Gbg och Fabian i Sthlm. Det var trevligt, länge sen jag träffade dem båda. Det är väl de flesta bilderna från mitt sportlov och ja, jag blåser upp kinderna väldigt ofta.

Nu ska jag färga håret.




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha älska supermariobilden! <3 (Negermario)

2010-03-15 @ 03:07:47
URL: http://andresen.blogg.se/
Postat av: Angie

Söta ni är!

2010-03-15 @ 17:50:02
URL: http://peach.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0