Hemma och - trött

Spenderade helgen hos Rickard, det var trevligt! Vi har mest kollat på film haha, inte varit ut nånting typ. Bara när vi handlade onyttigheter. Vi kollade på filmerna: Snatch, Fanboys, The mask, Shanghai Knights, Role models... det var säkert fler också + Family guy såklart!

Det var trevligt, inte träffat pojken på hur länge som helst. Hade mycket att ta igen och att prata om.

Nu taggar jag inför matteprov imorgon... not, jag har försökt plugga lite i helgen också, men har verkligen inte haft nån lust. Oh well - nu får jag väl skylla mig själv. Pluggade hela vägen hem i alla fall. Tror jag hamnar på ett IG dock... som vanligt.

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0