Lördag - städ/pluggdag?

Ja, det sög ju... Jag pratade ju om en lugn helg, men detta väntade jag mig inte! Har precis städat och gjort snyggt i badrummet, SAMT skurat toaletten... Usch.

Jag ska snart städa mitt rum och sedan gå ner och hjälpa till lite, de håller på med vårstädning tror jag. Pappas bästa vän Micke (gamle gode Micke!) ska också komma på besök, så det passar ju bra att de nästan städat klart. Kommer i alla fall bli på gott humör när jag städat, samt tränat lite och sen en lång, varm dusch. Då kommer jag känna mig bra!

Mitt rum just nu:

Kommentarer
Postat av: Aaron

Hahaha tjejen med ordning!

2010-03-20 @ 15:28:39
Postat av: Kawa

Hahah ditt rum ser fan stökigare ut än mitt!

2010-03-23 @ 16:58:31
URL: http://kaizen.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0