Måste skärpa till mig nu!

Dagens positiva ting:
...
- Skrattade en hel del?

Dagens negativa ting:
- Jag sov över
- Jag fick reda på mina IG-varningar
- Jag blev irriterad på någon
- Jag var trött
- Silverschampot var fortfarande slut på Trudes
- Vägde mig och såg att jag gått upp ett x antal kilogram

Jag måste göra någonting.
Jag måste göra i ordning en slags struktur och lägga upp saker och ting så jag kan hålla reda på allt. Det funkar inte med en kalender, det funkade ett tag, men det finns fortfarande en massa saker jag missar. Skoljobb jag glömmer bort, glömmer bort att motionera, glömmer bort att göra saker, hålla saker jag lovat, det är en hel del saker.

Det är absolut ingenting personligt att jag inte är särskilt social!
Jag hör inte av mig så ofta, om inte ni, mina vänner hör av er så gör inte jag det heller, därför pratar vi inte alls. Det värsta är att jag inte orkar eller har tid att bry mig. Jag vet att det låter hemskt, men det är så jäkla mycket i mitt liv just nu. Alla har sådana här tider. Jag tycker om er alla, men I got a lot on my mind så snälla, bli inte så sura på mig. Om ni har någon anledning så visst, då kan jag väl inte säga så mycket, men säg det till mig istället? Istället för att bara verka sur/nonchalant och vara arrogant. Det är bara onödigt och jäkligt frustrerande!

Jag ska ordna upp ett slags "schema" för min vardag. Jag har försökt gjort det förut, och det har inte funkat, men jag måste verkligen klara det nu. Jag vet att jag vill, och vill man så kan man. Jag har inte alltid varit såhär dålig och vill inte förbli dålig...

Så jag hoppas ni förstår! Om jag inte svarar på sms/msn/fb/bdb/samtal... det är ingenting personligt. Jag har antingen inte tid eller så orkar jag inte prata. (Jag vet att det låter väldigt elakt och bitchigt...) Ge inte upp hoppet om mig bara, jag kommer må bättre snart. Inte för att jag mår dåligt, men jag har det inte särskilt bra.

Tack för att ni läste, ni som gjorde det. Kram på er och godnatt!


I'll make it up to you!


Kommentarer
Postat av: jossa

1. det är posetivt att du gått upp i vikt din pinne ! ;) 2. vi borde båda två satsa mer på skolan och planera in skolarbeten bättre så slipper vi skämmas inför kjell igen, he he he.. <3

2010-03-19 @ 00:28:42
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Känner igen mig där, fast för mig så är det mer att när det väl kommer till kritan så orkar jag inte ta itu med det. Helt rätt att planera, desto svårare är det tyvärr att komma in i rutinerna. Gäller bara att få tummen ur och komma igång! Du kan, du kan!



"If there's a will, there's away"

2010-03-20 @ 03:08:32

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0