Måste sluta dygna.

Igårnatt dygnade jag alltså igen. Satt uppe och pratade med min vän Marcus på MSN hela natten, det var riktigt trevligt. Borde finnas fler som honom!

Skolan var verkligen jättesvår för mig idag. Jag brukar kunna stå ut och göra någon nytta i alla fall men igår gick det verkligen inte, jag var så trött, haha. Så efter MPR:en åkte jag själv ner på stan. Sen prövade jag byxor själv. Sen fikade jag med mig själv. Kändes så tragiskt på något sätt. Plus att när man sitter uppe hela natten blir man inte så snygg, har sett ut som shit idag. Här kommer några bilder.




Fick sovsällskap i soffan ♥


Kommentarer
Postat av: Aaron

Vadå ful?! Din fjant!

2010-03-01 @ 19:09:17
Postat av: tove

HÅLLER MED OVANSTÅENDE!

2010-03-01 @ 19:20:16
URL: http://sadismandcigarettes.blogg.se/
Postat av: deas

ändå lyckas du få mig å bli cepe när jag ser dej..

2010-03-02 @ 12:26:49
URL: http://ryuuko.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0