NYA TAG den här veckan

Så lät det förra veckan - det första jag gör är att sova över. Men det var absolut inte meningen, jag kunde inte sova inatt. I've got to much on my mind, varför tänker jag så mycket? Kan det inte bara vara lugnt och stilla i mitt huvud i några minuter? Oh gosh.

Jaja, kommer i tid till engelskan i alla fall, tänkte gå på stödmatten eftersom vi har prov men det blev inget av med det inte. Tror jag kan åka med pappa, så förhoppningsvis ordnar det sig.

Edit: Pappa åkte... missa engelskan också. Får ta bussen halv tio. Ät bajs.

-raderade bilden-
Tänkte censurera p.g.a. cp-minen men jag gjorde det inte, haha.
Sådär ser mitt hår ut just nu i alla fall. Nu måste jag springa till bussen!


Kommentarer
Postat av: tove

pluttaaan ;w; du passar i blont! fast det visste ju jag redan ;DDD

2010-03-29 @ 09:51:43
URL: http://sadismandcigarettes.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0