Räknar ut hur mycket mina kommande inköp kommer kosta mig...

Damn, vad dyr jag är... Hur ska jag kunna fixa ihop 1668:- inom två veckor? Okej att jag får 1000:- om ett par dagar, men resten då? Jag får tigga pengar...

Nej, så lågt tänker jag inte sjunka! Jag får försöka prioritera de viktigaste sakerna om jag inte på något sätt kan tjäna ihop lite pengar. Observera att min mamma redan betalat en hel del så jag tänker inte be henne om något mer på ett bra tag.

Har självklart inte glömt vad det är för dag idag.

Hemsk bild, men sånt får man ta!

Kommentarer
Postat av: Kawa

Hahah välkommen till min värld, ligger typ alltid back i min planering med pengar! XD

lite fail mustasch men fin ändå! :*

2010-03-24 @ 14:39:57
URL: http://kaizen.blogg.se/
Postat av: jossa

haha på bilden ! hade helt glömt dagen :D pengar problemen brukar lösa sig ;) puss

2010-03-25 @ 00:11:29
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0