Svar på tal.

1. Hur många gånger hade du sex i helgen?

Haha… jag hade inte sex i helgen.

 

2. Vem är den artist/band du gillar, som du minst av allt tror folk förväntar sig?

Hmm… Jag har så otroligt bred musiksmak! Kika in på min spotify-lista så lovar jag att du hittar något som chockar dig ^^

 

3. Du, Josefin och Anton verkar jävligt olika - någon kommentar?

Ja… vi är ganska olika! Men de är två av mina bästa vänner ändå.

 

4. Anser du att moderaterna styrt Sverige bra de senaste 4 åren?

(Med tanke på att du är med i MUF?) :)

Ja du… Vet inte vad jag ska svara på det faktiskt, jag har ingen koll.

 

5. Är du kär?

Ja.


6. Kan du fixa Antons autograf till mig?

Javisst ;)

 

7. Om du kollar top-lists på Spotify, vilka 10 låtar lyssnar du på mest?

Bad Romance, Whatcha say, Replay, Hey, soul sister, Paparazzi, Uprising, Fireflies, Sweet dreams, Beautiful. Antar jag!

 

8. Vilken är din favoritfilm i hela världen?

Vägen till Eldorado!

 

9. Någon favorit Disney-sång?

Färger i en vind från Pocahontas.

 

10. Vad hade du gått om du inte gick media?

HANTVERKSPROGRAMMET (HV) Frisör och Stylist, i Uppsala på Fyrisskolan.

 

11. Var vill du helst bo i hela världen?

Nått mysigt ställe – Inte Sverige.

 

12. Vad är ditt drömyrke i hela världen?

Stylist!

 

13. Hur är din drömkille i hela världen?

Det här orkar jag inte skriva… det tar för lång tid. Kopierar från en lista jag skrev förut.

"Om det är min pojkvän vi pratar om... Omtänksam är en viktig egenskap. Och jag är utseendefixerad så han ska se bra ut och vara smal. Gärna lite söt också. Han ska tycka om spel! Tv-spel och sånt men inte till en överdrift. Helst mörkt hår... mörka ögon. Han ska vara längre än mig och han får gärna ha en piercing eller två! Han ska inte vara rädd för att visa att han älskar mig och inte vara jättemesig. Han måste ju trösta mig när jag är rädd efter en skräckfilm :( Och leendet är viktigt, han ska ha ett fint leende! Han måste också tycka om att pussa och krama mig jättemycket :D Han får inte ha fula kläder heller... ett måste är vita skjortor! Och vita linnen! Och vita t-shirts. Jättegärna glasögon också! Han får inte vara jätteblyg, måste vara pratglad och kunna föra en konversation, det är jag dålig på. Plus att han måste ha dålig smak, eftersom han föll för mig :D Han måste ha hår på huvudet! Gärna lite längre, särskilt nackhåret, det är mysigt."

 

14. Tycker du om asiater före svenskar (i hela världen)?

Ska du inte släppa det där om ”i hela världen” snart? Och ska du inte släppa den där fetischen du tror jag har snart? xD

 

15. Vem har mest oväntad och udda musiksmak av dina vänner?

Hmmm… Anton Westin. Jag menar, Beyonce?

 

16. Vem känner dig bäst?

Jonas Claesson.

 

17. Vem av dina vänner beundrar du mest?

Hmm. Det är nog många. Men en av dem är nog Alexandra Johansson.

 

18. Har du någon förebild?

Jag har många…

 

19. Går utseénde före hälsa?

Tyvärr, ja!

 

20. Vad är du stolt över med dig själv?

Öh… Det är inte mycket! Jag har skaffat mig ett par riktigt goa vänner i alla fall, det är nog det enda isåfall.

 

21. Vad har du för 5 speciella mål i livet?

Jag har många mål, personliga mål jag inte tänker berätta om!

 

22. Anser du dig själv vara 'lycklig'?

Oftast!

 

23. Är du motiverad att få toppbetyg i skolan, för att kunna skaffa bra jobb i framtiden?

Ja, fast det går ju som du går…

 

24. Hur nöjd är du med dig själv från 1-100 (Då är bara utseéndet en liten del).

Öh… Får nog återkomma till det.

 

25. Ska du dricka på gfesten?

Jag? Dricka? xD

 

26. Är du nöjd med dig själv?

Inte precis.

 

27. Vill du bli ihop med mig?

Hahaha!

 

28. Du är typ otroligt smal. Har du haft anorexia/ätstörningar?

Om du tkr frågan är olämplig men strunta bara i att svara på den om du tycker det :)

Hur lång är du?
Hur mkt väger du?

Otroligt smal? Det är ren lögn, haha. Men ja, dock är det mitt förflutna! Nu är jag pigg och kry. Jag är 165cm lång och väger mellan 50-60, ger ingen exakt siffra!

 

29. Du har fin hy, vad gör du för att få det å fin?

Jag har inte särskilt fin hy! Haha! Jag gör ingenting särskilt med den. Är noga med att tvätta bort sminket varje kväll?

 

30. Har du någonsin strulat med nån random på en fest?

Nej, det har jag verkligen inte.

 

Det var allt för den här gången, haha. Måste bara säga att de första 20 frågorna var typ från samma person! Flummunge xD Dock är h*n anonym.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför började du inte i uppsala då?

2010-03-30 @ 18:27:23
Postat av: Alexandra

Varför skulle du beundra mig? Tokunge!<3

2010-03-30 @ 20:27:22
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du ihop med jonas igen?

2010-03-30 @ 22:24:22
Postat av: jossa

men LOL på fråga nr 3 :D du är en av dom bästa med <3

2010-03-31 @ 03:19:15
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/
Postat av: Valeria

Hejhej, ville bara säga att jag har en kille som också heter Anton westin inte så jätteintressant dårå men kul! :)

2010-04-01 @ 13:46:31
URL: http://kiwistyle.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0