Åkte in till stan idag runt två, kom hem runt nio?

Åkte in till stan, själv, med huvudvärk dessutom, för att göra några ärenden eller ja - Handla några nödvändiga saker bara. Sedan ringde jag Anton och gick till Jambo där han och Jakob satt. Förvånad över att Josefin inte var med satte jag mig med dem och vi satt och pratade i minst en timme, det var ubermysigt!

Sedan övertalades jag att följa med på en "Estetisk afton", orkade verkligen inte egentligen, men jag ångrar inte att jag gick dit, det var trevligt och Alex är en väldigt mysig tjej, vi kan nog prata om allt möjligt!

Oh well, sammanfattning: Värd dag med mindre trevlig början, men trevligt slut.

Nu är det för övrigt bara några timmar kvar... Lääängtaaar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ofta jag skrev "isa" i "namn". xD

Jag tycker så megamassa om dig!

puss!:*

2010-05-27 @ 22:51:56
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig bild :D

2010-05-28 @ 00:45:49

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0