Bra dag/Dålig dag? Bra dag!

Idag hade jag muntligt nationellt prov, vilket gick skitdåligt, det blev inte precis bättre av att jag sedan fick reda på att jag endast får VG i Engelska A. "Jag vet att du har kapaciteten, du har jättebra språk och skriver samt pratar jättebra, men du missförstår ofta mina instruktioner, så det blir VG i Engelska A. Dock är jag nästan säker på att det blir MVG i Engelska B om du fortsätter såhär, vi får hitta på något angående instruktionerna bara."

Jag blev jättenedstämd, men höll humöret uppe, var som vanligt och pratade normalt, men jag kände mig ganska deppig. Efter skolan gick jag och Lina på stan ett tag, kollade på bl.a. foundations, kläder och bikinis. Sen bar det av hem till Lina där vi åt glass och såg på en Super Mario Bros film, haha, nostalgi!

Det var skönt att bara prata och ha det mysigt, saknat min bästa vän.



Nu ska jag träna och se på Glee, ska satsa på 40 minuter crosstrainern, ska göra mitt bästa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Don't stop, believing! dam dam dam

2010-05-24 @ 21:05:32
Postat av: Olle

Nice nasse keep up the good work, glöm inte att äta bara! ;D Diggar hatten btw! (Y) ^^

2010-05-24 @ 21:06:01
Postat av: Lina for fuck sake

Jag läser fortfarande!

Och Jag har saknat MIN bästa vän! det jag jag. mhmm!

Jag tror jag också får VG i engelska A btw >>

2010-05-24 @ 21:10:16

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0