Glaaaaad idag!

Idag vaknade jag runt klockan åtta, med andra ord försov jag mig. Jag ville absolut inte varken till Iggesunds bruk för studiebesök eller till skolan alls idag. Av en väldigt speciell anledning. Är nu min mamma evigt tacksam att hon lät mig strunta i studiebesöket, så fick jag spendera morgonen på bästa, möjliga sätt. Ligga och mysa med min underbara pojkvän! Just nu sitter jag dock i skolan, fick lov att gå på lektionerna i skolan i alla fall, fair enough. Jag har en lektion kvar nu och jag längtar hem så obeskrivligt mycket! Mer än någonsin.

I've missed you! Nu kommer jag vara lycklig tjej ett bra tag fram över. Han blir här i två veckor, sedan åker vi till Södertälje den elfte och vem vet när jag kommer hem? So so happy!

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0