Glada dagar!

Jag sitter här i Marcus knä och tänkte blogga lite. I onsdags kom han hit, samma dag som jag failade på nationella i matte, och det var väldigt behövligt. Som plåster på såren. Nu pussade han mig på kinden! Myyyyys!

Jag längtar inte till morgondagen. För det första - Skola, så jag slösar bort flera timmar av Marcus vistelse här. För det andra så åker han hem. Det tog emot att skriva det!

Här kommer bilder från veckan!





Har inte fotat så jättemycket, men några bilder blev det. Nu har vi bloggat i två timmar snart, det tar tid sånt här. Vi ska gå och handla nu och ta vara på sista kvällen. Haft det awesome

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin kille :D

2010-05-16 @ 23:03:40
Postat av: Anonym

vad spelar han? :D

2010-05-16 @ 23:28:09
Postat av: Anny

Sv: aww tack :*

2010-05-17 @ 07:29:07
URL: http://strongbaby.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0