Great-mood: On

Har haft en fantastisk helg och har inte varit så glad på länge. Och for real - Nothing can bring me down. Jag har urinvägsinfektion - Fick penicillin idag. Mitt rum är stökigt - Går alltid att städa. Brände en stor del av handen i söndags - Det läker! Missade nationella provet idag - Får fler chanser. Jag saknar Marcus - Vi ses snart igen. Jag har mycket att ta igen i skolan - Bara att sätta igång, inga problem. Har en del saker att reda ut - Ingen fara, jag har all tid i världen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖt pojke

2010-05-05 @ 19:23:26
Postat av: Angie

Det låter bra :3

2010-05-06 @ 09:04:11
URL: http://peach.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0