Happy timez!

I fredags kom Marcus hit som sagt. Han är här än och ska stanna mycket längre, hur nice som helst! Jag har dock inte lika mycket lust att blogga medans han är här, men jag kommer väl slänga in något inlägg lite då och då, ni får hålla utkik om ni är intresserade. Just nu är bilderna vi knäppt hittills på ett minneskort hemma hos min bror, vilket betyder att jag inte har några bilder att dela med mig av hittills, men det kommer, i senare inlägg, som sagt!

Vi har nyss kollat på Final destination, och ska nu kolla på The book of Eli. Den ska tydligen vara grym, vi får se vad jag tycker sen! Marcus har redan sett den.

Lite onödigt inlägg kanske, men kände att jag behövde uppdatera eftersom jag inte bloggat på två hela dagar, oj oj. Vi får se när jag bloggar igen, nu ska vi njuta av filmen och bara ha det mysigt. På tal om inget så vill jag absolut inte tillbaka till skolan imorgon, men jag är så illa tvungen. Villkoret att Marcus får vara här fast jag går i skolan är att jag måste sköta den perfectly. Illa... Men totally worth it!

Over and out!

Kommentarer

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0