Helt klart bra dag idag.

Idag skulle vi egentligen sluta 16:00 men otroligt nog kunde vi ta 14:20-bussen hem. Awesome? Yes! Vi var på teater först, men jag, Josefin och Erika gick i pausen. Ska se den imorgonkväll igen, så jag kan se klart den. Det var grymt underhållande.

Nu ikväll var jag in i stan med pappa och kollade när mamma och kören hon är med i sjöng på Björkberg. De var jätteduktiga och min mamma var jättegullig. Blev så stolt, hon är jätteduktig!

Har inte så mycket mer att skriva, jag vettetusan om jag kommer orka träna idag, men jag känner mig jättedegig, det blev fika under deras lilla konsert och jag drack lite coca cola idag. Vill träna, men jag är jättetrött...

Men men, allow me to laugh.

Kommentarer
Postat av: Emil ekstedt

min mor e också med i den kören ;o hon skulle dit o sjunga iaf xD

2010-05-25 @ 23:19:18

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0