Helt klart värd kväll igår.

Runt kl 20 kom jag in till stan igår och åkte till Sanna, pappa hittade dit som tur var, efter ett par varv runt kvarteret. Det blev roligare än jag förväntat mig (inget illa menat, men!) och jag hade jättekul! Det var grymt värt att spendera tid med klassen, allihopa liksom. Synd bara att några inte kunde komma, men det blir fler gånger, right?
Såhär såg jag ut.



Bilder från själva klassfesten hamnar på facebook, i det här albumet. (Snart!)

Runt halv tolv drog jag, Anton, Olof, Agnes och Christoffer till g-festen (vilket absolut inte var planerat). Josefin, Anette och Erika drog dit runt halv tio(?). Jag hade inga pengar, men de la ut åt mig, haha, tack! Det var grymt ovärt i början, fattade inte vad vi gjorde där. Men till slut blev det lite roligare, fick dansa lite som jag velat hela kvällen (enda anledningen att jag gick med på att följa med dit) och det hände en och annan grej.

Tack till klassen, till alla jag träffade på och särskilt tack till Sanna. Och! Malta, peace out!!!

Kommentarer
Postat av: Marcus

You look so fine, damn! ;D

2010-05-22 @ 14:58:10
Postat av: agge

det var grymt härligt :D

och ja vi måste verkligen göra om det! när som helst, jag tycker vi borde göra nått under sommarlovet! :D

2010-05-22 @ 16:33:50
URL: http://larssonagnes.blogg.se/
Postat av: jossa

inte la ut :D BJÖD, PUSS <3

2010-05-22 @ 17:43:40
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/
Postat av: Tomio

o_o cuteness...

2010-05-22 @ 19:56:54
URL: http://greatlittlefortune.wordpress.com
Postat av: Anonym

hur mycket redigerar du dina bilder egentligen

2010-05-25 @ 01:09:40

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0