Huvudvärk. FML

Idag vaknade jag med världens hemskaste huvudvärk. Väckarklockan sved i öronen och solen som lyste in i fönstret smärtade i mina ögon. Stängde av klockan, reste mig upp. Det kändes som ett slag i ansiktet, eller ja, mer i huvudet, jag höll på ramla ihop! Gick ner och tog en dexofen och en ibumetin, sen gick jag upp och la mig igen. No way in hell att jag åker till skolan nu. Jag somnade om en stund, tills mamma ringde och väckte mig. Hon blev arg när jag inte var i skolan, och trodde antagligen inte på mig, men vad kan jag göra? Hon sa åt mig att gå ner igen och ta två dexofen och en alvedon, så jag gjorde det. Hon sa även åt mig att ta halv tio bussen, vilket kändes helt omöjligt. Huvudvärken vägrade verkligen försvinna, och jag sitter än med huvudvärk, eftersom jag inte kan somna heller.

Dock är jag ändå tvungen att åka in till stan snart. Måste köpa ett par saker och en annan grej. Jätteskoj, särskilt då jag måste gå omkring själv om jag inte hittar någon på stan, eftersom jag inte har några pengar på mobilen. FML

Kommentarer
Postat av: Jimmy

I agree, your life sucks

2010-05-27 @ 12:59:47
Postat av: Isa

Dagens i-landsproblem!

2010-05-27 @ 13:03:30
URL: http://isabelleandresen.blogg.se/
Postat av: FreddyBoiii

Hahaha, låter ju som en baksmälla! Isa, du får inte dricka på vardagar! ;D

(seru, har lärt mig att skriva här på bloggen nu istället för på FB, vi får se nu bara hur jag ska få reda på hur du svarar [om du svarar] xP )

2010-05-27 @ 15:21:57
Postat av: Mac

Vilken hård morgon, lider med dig! <3

2010-05-27 @ 20:42:50

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0