Kommer knappt på någon rubrik...

Det är obeskrivligt tomt här hemma. Det första jag ser när jag kommer hem och går upp på mitt rum är ett plektrum som ligger på golvet. Sedan en överraskning som gjorde mig jätteglad... Made my evening Nu klarar jag mig nog ett litet tag i alla fall!

Jag ser inte fram emot den kommande veckan i skolan, och jag vill inte träffa min mattelärare. Jag skäms efter nationella provet. Plus att min mentor vill träffa mig på onsdag och prata. Så efter en perfekt vecka väntar en massa jobbigt, självklart! Ska försöka hålla humöret uppe ändå dock.

Nu ska jag skriva av mig lite i mina två hemliga bloggar. *Tease*


Ignorerar min enorma hand...

Kommentarer
Postat av: olle

känner mig någorlunda teased där då ja! -_- :C :P

2010-05-17 @ 21:29:17

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0