Maybe I should do what I have to do to break free

Jag vettetusan varför jag har en blogg egentligen. Min helg har varit jättefrustrerande, har inte gjort någonting, förutom besöker hos Linda i fredags som varade i två timmar högst. Det här är inte bra för mig! Måste få komma ut och göra saker, annars blir jag galen. Har sprungit omkring idag och whinat. För mycket överskottsenergi!

Idag blekte min syster mitt hår i alla fall, utväxten var det tänkt, men det gick inte så bra så nu får jag bo i mössan ett tag igen. Världens bästa mössa, dessutom!

Men ärligt talat, jag har ingen aptit alls atm. Det jag har ätit idag är en macka, och det var för att jag fick så ont i magen efter penicillinen, för det bör man inte äta på tom mage. Ioförsig, glass går nog ner...

Det här är ett helt onödigt inlägg, men nu vet ni i alla fall. Helt galet hur jag kan längta till onsdag när jag har nationellt prov i matte då, men jag längtar så sjujäkla mycket till den dagen ändå.

note icon Pictures, Images and PhotosYou better run, you better take covernote icon Pictures, Images and Photos

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men de dagar du inte har något att göra är det bara att höra av dig, jag bor ju nära dig nu!:*

2010-05-09 @ 21:29:50
URL: http://atypi.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0