Mysig dag idag

Idag försov jag mig litegrann, men kom till skolan runt klockan 11. Då får jag reda på att varken Anton eller Josefin är i skolan. Tur att Anette fanns där! Söt tjej det där.

Det blev en hel del flum idag i skolan. Pratade en hel del med My, det var jättemysigt och trevligt, vi verkar ju ha en del gemensamt? Vi tänker likadant också tydligen, hahaha. Internskämt ftw!

Efter skolan mötte jag mamma på stan och vi gick och åt glass, sedan gick vi och hälsade på min syster, satt och pratade ett tag tills jag sprang iväg till bussen. Fick sällskap av Marcus via telefonen on my way home

Jag och mami


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du börja lägga upp dagens outfit?

2010-05-18 @ 20:38:52
Postat av: Nathalie

Haha mamma xD

2010-05-20 @ 18:23:28
URL: http://andresen.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0