Nationella - Matte, Del 1 = Sämst

Jag satt i klassrummet och var hur nära som helst på att brista ut i gråt för jag fattade verkligen ingenting. Känner mig så otroligt inkompetent och dålig, men till slut svarade jag på det mesta i alla fall. Dock var det mest vilda gissningar. Jag gick hem ifrån skolan för jag orkade inte stanna kvar och deppa, (var lite social först dock, då lät jag nog glad i alla fall!) och nu kom jag hem för ett litet tag sedan.

Även om jag är på lite sämre humör nu så kommer jag bli hur lycklig som helst runt kl 13:12 tiden eller nått sånt där. Då kommer nämligen min sötnos hit och jag längtar hur mycket som helst. På tal om inget, en vecka idag, hoho!

Nu ska jag bädda min säng och göra i ordning lite inför finbesöket.

Kommentarer
Postat av: Jessika

Men lilla du, det är inget att känna sig dålig för! Jag tyckte själv att provet var krångligt och gissade på typ hälften kanske, haha! Men tur att din pojke kommer och gör dig glad iaf :3

2010-05-12 @ 13:08:47

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0