Orientering - Står inte på min gilla-lista.

Idag så var jag och Josefin jätteduktigt och vad med på idrotten, båda två. Även om vi kom några minuter försent, men de väntade på oss vid slingans start. Orientering stod på schemat, jag och Josefin skulle gå tillsammans. Hur f*n ska det här gå?

Det gick väl helt okej i början, vi hittade två stationer ganska fort! Dock klagade vi mest hela tiden på hur jobbig skogen hur. Alla pinnar som piskar till en i ansiktet, stenar och stubbar man snubblar på, alla äckliga insekter och spindelnät. Just därför blev jag överlycklig när jag såg en liten grön, fin "gräsplätt" mitt i skogen! Såklart jag ville springa på den! Såklart det inte skulle vara en gräsplätt, utan ett jäkla träsk! Såklart jag ramlar och såklart mina skor fylls med vatten! Fick gå med blöta skor och strumpor hela dagen, fått skavsår och det har varit jätteobekvämt. Glömde strumpor eftersom jag sov över imorse, därför jag inte kunde byta. Allt detta p.g.a. denna dumma, onödiga orientering! Oh well, vi hittade i alla fall 5/8 kontroller, tycker det var starkt. Vi har btw också klättrat ner för ett berg, tillsammans med Elina och Caroline.

Orientering är bara så... 2005, vad vet jag. Vem orienterar nu för tiden? Nu finns GPS och grejer. Hört talas om kompass?!


Kommentarer
Postat av: olle

hahaha fjortis bitch inlägget lr vad xD ;P "orientering är bara så 2005" xD haha underhållning på hög nivå ;)

2010-05-26 @ 17:00:02
Postat av: Malta

sv: ja, fast jag använder inte ens photoshop hemma, utan nå program som följde med kameran. lika bra det. :D



Ja precis, min balklänning. får väl se när den blir klar.

2010-05-26 @ 17:09:21
URL: http://theaverageproject.blogg.se/
Postat av: jossa

HAHAHA YOU SAID IT :D <3

2010-05-26 @ 19:26:34
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/
Postat av: angie

Re: Du är sötnosen! Haha, nä, det gör jag inte heller. xD Kan bara lite typ.

2010-05-26 @ 21:19:18
URL: http://peach.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0