PACMAN-POWER

Idag väckte pappa mig runt kl 12. Jag låg kvar i sängen ett tag, sedan kommer min söta mamma upp med två nybakta bullar och ett glas mjölk. Fattar ni hur glad jag blev? Så sjukt gulligt! 1-0 till mamma.

Vill bara tillägna en rad åt Josefin: Tack för att du bjöd i fredags, jättegulligt!

Den 28:e eller den 4:e får jag finbesök, och jag längtar jättejättemycket. Sedan den 11:e juni far jag ner till Södertälje med Marcus, hur mysigt som helst. Jag har så mycket att se fram emot i juni! Ska spendera en massa tid med min finaste. *Glad*

Och, sist men inte minst, PACMAN HAR 30-ÅRSJUBILEUM :D

Lovely!

Kommentarer
Postat av: Anonym

PACMAN!:D

2010-05-23 @ 15:23:18

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0