Plånboken är väck...

Lord! It's a miracle! Wallet vanished like a fart in the wind! Säger jag och citerar en favoritfilm, roligt. Shawshank Redemption!

Oh well, verkar som om jag tappat min plånbok någonstans. Har letat överallt, men den vill inte komma fram. Den kanske dyker upp, men om inte så har jag tappat både busskort, leg, bankomatkort, lånekort och lite småpengar. Hade kunnat varit värre, men. Isn't that just sad? Jag kunde inte ta mig till skolan idag, sweet. Not... Hann inte frånvaroanmäla heller, så imorgon blir det väl en jäkla massa liv om att jag "skolkat".

Ska försöka ta bussen in imorgon i alla fall, sedan fixa ett nytt busskort, om det ens går när det är såhär kort kvar tills sommarlovet? Drygt!


Edit: Found it! :D

Kommentarer
Postat av: jossa

åh /: <3

2010-05-11 @ 13:39:50
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, hej!

2010-05-12 @ 00:14:31
URL: http://magicmag.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0