Rätt och fel?

Bilden säger väl det mesta, haha, men ta den inte helt bokstavligt. Vill bara komma i form och få bra kondition, för en gångs skull. På helgerna kan man väl unna sig ibland, men ja, till sommaren ska det bli ändring på en hel del saker. Jag är grymt taggad, jag och världens bästa pojke ska göra det tillsammans!

Peppa oss! Framförallt mig, lataste tjejen i stan, nu ska jag komma i form!

Började träna lite smått idag, 35 minuter på crosstrainern utan uppehåll... För att vara jag är det TOTALLY awesome.


Kommentarer
Postat av: Christoffer

GOOD FOR YOU DUDE!

Sommaren skall inte innehålla träning dock : D

2010-05-23 @ 19:19:54
Postat av: Anonym

Näe för på sommaren ska man sitta inomhus och spela CS och WoW!

2010-05-24 @ 17:45:10

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0