Shopping-lista.

Bloggen är under renovering once again, be patient!

Gjorde en lista A sa åt mig att göra.

Beskriv din stil med 3 ord.

Det är svårt, jag har ingen särskild stil, försöker hitta den dock.

Vad innebär mode för dig?
Inte mycket. Eller det beror på, alla ser väl olika på mode, vad som är inne och ute (låter absurt tycker jag) men det kan väl vara något bra, dock ingenting jag satsar på. Jag är alltså inte särskild modeinriktad.

Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?
Carlings, Monki, Gina tricot, Cubus... Många internetbutiker också

Shoppar du second hand?
Har aldrig hänt faktiskt.

Vilken är din favoritdesigner?
Ingen aning, faktiskt.

Vad är din favorit i höst?
Vad min favorit-vad är? Pratar vi färger ska  det absolut vara varma färger. Mysig stil. Relaxed~

Hur mycket shoppar du för i månaden?
Det beror på... Om jag inte är ute och åker kan det väl landa på 500-600:-

Dyraste plagget respektive billigaste?
Ingen aning faktiskt. Jag köper inte mycket dyra kläder, huvudsaken är att det är snyggt enligt mig. Och klart man gillar att  fynda, men vad som är billigast nu kommer jag inte på.

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Du... Jag kommer shoppa MER om 10 år. Nu lever jag ju på studiebidraget och det räcker inte långt. Så när jag har bättre inkomst kommer jag shoppa ihjäl mig för att kompensera angående mitt tonårsliv då jag aldrig shoppar.

Brukar du tröstshoppa?
Ja, sorgligt nog. How girly of me!

Högklackat eller lågklackat?
Beror på... Jag har aldrig gått i högklackat, men det kan vara sjujäkla snyggt. Ska införskaffa ett par klackskor nån gång i sommar, tror jag.

Vilken är din drömväska?
Hmm.. Jag kommer väl inte på någon på rak hand sådär, men jag har en bild i huvudet. Lagom stor, gärna pastellrosa, axelband och kanske lite gulliga detaljer.

Vilket blir ditt nästa köp?
Nya leggings och hårfärg. Kanske en hatt!

Vilka är dina stilikoner?
Stilikoner? Jag har ingen särskild. Dock har jag många inspirationskällor.

Jag erkänner dock att de snyggaste stilarna/fashionmodet har Asien. Inget jag riktat in mig på dock.

Favoritplagg just nu?
Om jag ska vara helt ärligt skulle jag gärna byta ut hela min garderob mot nytt just nu, ingenting är särskilt "WOW" för mig.

Favoritaccessoarer?
Armband, halsband, ringar, silverfärgat, scarf (leopardfärgad!), solglasögon, hattar. Om det räknas så lösnaglar (stylade) och lösögonfransar. Mhm-m!

Kommentarer
Postat av: Linda

aw, shelley! jag har känt henne jättelänge, världens finaste tjej <3

2010-05-11 @ 20:28:39
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0