Vad gör jag hemma just nu?

Igår bestämde jag mig för att inte göra nationella provet i matte idag. Av flera anledningar, jag tror det blir bäst såhär bara. Jag får göra det när det passar bättre, om en vecka eller två, vet inte när omproven är.

Tiden går fort nu, och jag har mycket kvar att göra. Tre veckor kvar nu. Få se nu...
Engelska - Arbete om Kalifornien + Redovisning
Engelska - Epicac
Matte - Del 2 nationella
Matte - Prov, funktioner
Samhälle - Prov, så styrs Sverige
Samhälle - Sverige/Uganda
Svenska - Roman + Bokanalys
Svenska - Fördjupningsarbete om spelet Zelda
Svenska - Nationella?
Mediakunskap - Prov, "spelregler för press, tv, radio"
Naturkunskap - Rapport, rent vatten i Sverige + liten redovisning
MPR - A3-Affisch

Undrar om det är något mer...

Oh well, sen går jag ut ettan på gymnasiet. Om tre och en halv månad börjar jag tvåan. Stor tjej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur håller du dig motiverad att blogga trots att du typ aldrig får några kommentarer? :P Kan inte vara så jättekul

2010-05-25 @ 10:14:29

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0