Cosplay @ UppCon:10?!

Det är lite sent ute, men jag efter att jag blev intervjuad idag om cosplay/UppCon, så blev jag jättepepp efteråt. Jag har aldrig cosplayat på riktigt, så nu har jag bestämt mig för att göra det! Sån tönt jag är, men jag ser fram emot det. Jag kommer dock inte ställa upp i cosplay-tävlingen.

Observera att om inte cosplayen blir bra, så kommer jag inte cosplaya alls, haha. Men jag ska göra mitt bästa! Tänker inte berätta något om vem jag ska cosplaya än, men jag ger en hint (bild). Jag har en hel del att förbereda och jag har gjort en planering (planerar-Isa) inför det hela. Ja, jag måste alltid göra to do-lists... Annars kan jag aldrig få någonting gjort!

Låt oss hoppas min cosplay blir lite bättre än denna...

Nu ska jag sova. Goodnight, ya'll!


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: det var fan ett skolarbete som jag la upp där för att felix skulle få ge åsikter på det :c eftersom att jag inte kunde skicka det via msn. och så glömde jag ta bort det, och när jag kom in så såg jag att folk kommenterat.. så jag kanske har det kvar :'D hahah

2010-01-22 @ 13:29:02
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Niklas

Haha, wtf x'D

Är bilden en hint?

Antingen vet jag eller så vet jag inte :) x'D.

To-do-list gör du alltid :) x'D. Lite småroligt :)

hoho



Good luck ^^

2010-01-22 @ 14:06:20
Postat av: Juju

Du kan ju cosplay nån djur t.ex totoro?

Så du behöver bara ha typ mask eller du gömer dig i kläderna så ingen vet det är du :D

haha, lycka till syrran!

2010-01-22 @ 18:02:22
Postat av: Isa

Jag har redan bestämt mig ;) Tack sötnos!

Postat av: Kawa

Lycka till!

Cosplayen skulle passa dig perfekt.

Och om du nu inte skulle cosplaya så gör det ju inget men det vore kul om du gjorde det iom att du själv vill så! :)

2010-01-23 @ 00:41:15
Postat av: Sam

Kairi? :> Eller så får du färga håret om du ska cosplaya någon annan. Såvida det inte är Sora, hoppas inte det...

2010-01-25 @ 18:11:25
Postat av: Isa

Sam: Så du har hittat hit :D

Sora? Hell no! Ja, det är Kairi :)

2010-01-26 @ 07:06:34
URL: http://isabelleandresen.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din egen bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0